Jaojao

Hipp hopp you can rock to the topppppish :) Fan vilket bra humör jag är på .... det är ju helt otroligt, nästan så det är roligt !!
Jobbat idag som inte blev många timmar, men det är ju rätt så skönt i bland oxå faktiskt ...
Jag undrar vad drömmar betyder när man drömmer att man ska eller man letar efter något men inte hittar det ?? Två dagar har jag drömmt två olika saker.. att jag var på en skoaffär och visste vilka skor jag skulle ha men hittade inte dom ... sen i natt drömnde jag att jag jobbade på SB .. där min sambo jobbar och skulle till ett hus och lägga golv men jag hittade inte huset ?? Hmmmm får väl se vad denna dröm har att erbjuda :) kanske får mina skor och kan lägga golvet inatt hahahahahahaha !!

Fan va jag längtar tills vi ska flytta :) stort hus till drottningen <3 och hennes älskade kung <3
I helgen ska det målas i 1:an inne i köket och det är lila jag som ska fixa det så länge gubben åker iväg och roar sig med pojkarna och skotern :) skoter nisse !!
Snart e det time för Millas fest .. vilket jag vet kommer bli sååå loligt :) mouahahhaah
Brosan hoppas jag på kommer upp i sommar oxå, plus att han mår så mycket bättre nu och det är precis vad han behöver.. ta hand om sig själv sluta tänka på andra som inte förtjänar det helt enkelt :) GOOOOO BROSAN

Nej nu blir det FB och kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0