mumsi

Ja nu är det fredag , för vissa slutar arbetsdagen , men jag fortsätter jobba till Fredag nästa vecka :) Imorgon blir det flick arbete då vi bara är tjejer på arbetet *iallafall i städet * haha men det behövs lite gril power i mellan åt !!
men ikväll myser jag själv då hjärtat är med jobbet på firma fest någonstan i jämlands län ;)
Har tagit mig ett glas vin, handlat mass viss med godis , ostbågar och målar grunden i köket innan jag tar resten på lördag och söndag :) får se om det behövs 3 gånger eller om det räcker med 2.. vilket fall som helst är jag ju hel nöjd med att jag KAN hehehehe, okej jag har målar färg på mina byxor, ansikte men det är bara gulligt tycker jag :)
Lyssnar på din gata ... gud vad gamla låtar dom spelar :) mycket knasiga minnen som kommer upp i helsingborgs tiden :) :) ... sweet !!

Pappa tittade förbi innan , förvånad blev jag då det ringde på dörren .. tänkte VEM fan är det nu :) men det var pappsen som lämnade filmen 2012 :) så den ska jag titta på ikväll !
nu ska jag fylla på vin glaset för det är slut :S hehehe
Godkväll på er alla :)

Älskling ... Jag saknar dig såååå mycket .. det är verkligen så tomt och tyst utan dig <3
Älskar dig med hela mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0