Nya grejer !

Trycker och har mig på bloggen, läger in saker och fattar ingenting :) hahaha .. men nu får det vara så här en stund.. Tänkte få in nya bilder oxå :) men må prata med den som kan detta !!
Annars dåå hur är det med mig ??? JO fan man kan inte klaga , livet mitt leker jag älskar varje dag som är ! Har en bra arbetsplats och en kärlek som bara blommar för varje dag :) Super nice tycker jag !!

Till helgen drar jag och städet till sundsvall och har en helg för oss själva :) Vilket kommer bli super mys och en massa kroner fattigare .. Men vad gör det om 10000000år , ne just det inget för då e jag död ;) hahahaha
Jag längtar som tusan tills vi ska flytta och tills vi ska åka utomlands och tills på måndag lite gran ! För då e det en bye bye för cigen och hello till hjälpmedlet :)
Må ta tag i detta , funkar ju inte och röka när man ska planera framåt ;) mouhahahaha !! Snart så om kanske några månader iallafall :)

Är så jäkla lycklig att ha per i mitt liv :) han gör verkligen mig så super glad och lycklig <3 min stjärna !!

Ska ner och tvätta vidare och ringa pappsen min :) må ju träffa den tokisen oxå snart hihihihi

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0