Ord

Tyvärr är jag en människa som ger flera chanser till en och samma person !! Jag vet inte hur många gånger jag har blivit besviken ... men nu känner jag att toppen på berget är här och nu räcker det !! Fast man har ett förhållande så ska man vara rädd om sina vänner... och efter många svek och löften som inte hålls .. så kan man börja få någ ... Jag har kommit till den gränsen att kanske det är dax för mig att säga upp denna vänskap... för jag får inget... och den gör mig bara på dåligt humör då jag blir sviken oftare o oftare !!
Varför säger man Ja till något när man inte vill .. eller bara säga som det är ??? Du var en riktig god vän till mig innan , men efter du gick in i ditt förhållande är det som ingen annan räknas och att du måste ha ett kontroll på vad din partner gör el att du måste bara vara där ...

Man ska vara rädd om sina vänner, för kanske en dag finns dom inte kvar ... för att du tyr dig för mycket hos din partner ...

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0